Psychoterapia indywidualna

Psychoterapeuta podczas rozmowy pomaga pacjentowi w uświadomieniu przyczyn przeżywanych problemów i złego samopoczucia. Nie udziela rad, nie narzuca też swojego światopoglądu ani systemu wartości.

Aktywnie towarzyszy w procesie pogłębiania wiedzy o sobie, głównie o nieświadomych motywach, które wpływają na życie pacjenta i sprawiają, że jest on nieszczęśliwy.

Uzyskane w wyniku psychoterapii lepsze rozumienie siebie daje szansę na zmianę postaw i zachowań, a zatem znacznie bardziej satysfakcjonujące funkcjonowanie w świecie.

Skuteczna psychoterapia - intensywność spotkań

Spotkania odbywają się co najmniej raz w tygodniu. Czas trwania terapii to sprawa indywidualna. Czasem oczekiwana zmiana przychodzi szybko (po kilku miesiącach), czasem jednak potrzebny jest znacznie dłuższy okres, by doświadczyć trwałych pożądanych efektów.

W jakich problemach pomaga psychoterapia indywidualna?

Depresja i zaburzenia nastroju

Czy Twój nastrój jest obniżony, nie masz radości i energii, cierpisz z powodu braku wiary w siebie, problemów z koncentracją, zaburzeń snu, utraciłeś zainteresowania i chęć życia? Możesz cierpieć z powodu depresji.
Nie czekaj, zgłoś się do psychoterapeuty i daj sobie pomóc. Odzyskaj zdrowie, znów poczuj radość życia.

Nerwica oraz zaburzenia lękowe

Zaburzenia lękowe czyli nerwice należą do najczęściej występujących zaburzeń psychicznych. Według statystyk cierpi na nie ponad 20% Polaków.

Poza lękiem (czasem panicznym) u pacjentów zwykle występują objawy cielesne takie jak: problemy z oddychaniem, bóle brzucha czy drętwienie ciała.
Jeśli cierpisz na nerwicę, nie pozwól, aby odebrała Ci komfort życia, zgłoś się po pomoc do psychoterapeuty.

Zaburzenia adaptacyjne

Trudne wydarzenia w życiu, mogą powodować cierpienie z powodu zaburzeń adaptacyjnych. Jeśli spotkały Cię takie sytuacje jak:
  • utrata bliskiej osoby
  • utrata pracy
  • ciężka choroba
  • żałoba
  • rozwód
  • wypadek
  • ciąża
  • przejście na emeryturę itp.,
to jesteś narażony na wystąpienie zaburzeń adaptacyjnych. Ich charakterystyczne objawy to niepewność przyszłości, bezradność, rozstrój emocjonalny, niepokój, napięcie, przygnębienie. Zaburzenia można skutecznie leczyć za pomocą psychoterapii w naszym gabinecie.

Terapeutki, które prowadzą psychoterapię indywidualną:

Jolanta  Cmiel
Jolanta Cmiel
Monika  Rudnicka
Monika Rudnicka
Agnieszka  Zielska
Agnieszka Zielska
Chcesz dowiedzieć się o nas więcej? Kliknij by przejść do działu przedstawiającego terapeutki przyjmujące w gabinecie Józefów.
Zadzwoń do nas. Umów konsultację.
Jesteśmy po to, żeby pomagać. Poczuj się lepiej.

Gabinet Psychoterapii Józefów pomoże Ci poradzić sobie w ciężkich momentach życia

Nasz gabinet zlokalizowany jest w Józefowie  na przedmieściach Warszawy od strony dzielnicy Warszawa Wawer. Wygodnie i szybko dojedziesz do nas również z Otwocka oraz Wiązowny. Jesteśmy dla Ciebie. Jesteśmy blisko.

Umów wizytę telefonicznie
Zapraszamy do kontaktu pod numerem +48 692 146 935.
Umówimy dogodny dla Ciebie termin spotkania.
Umów wizytę drogą mailową
Jak dojechać do gabinetu?
Gabinet Psychoterapii i Psychoedukacji
w Józefowie k. Otwocka